Browsing by Author Шехавцова, С. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 39 of 39 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практикиШехавцова, С. О.
2017Педагогічний потенціал суб'єкт-суб'єктної взаємодії в сучасному освітньо-виховному процесіВєрємєєва, М. В.; Шехавцова, С. О.
2014Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльностіШехавцова, С. О.
2016Причини виникнення омонімів в англійській мові; Вєрємєєва, М.; Шехавцова, С. О.
2023Рецензія доктора педагогічних наук, професора ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Шехавцової Світлани Олександрівни на дисертаційну роботу Головко Ольги Сергївни на тему: «Формування демократичної культури майбутніх менеджерів освіти засобами неформальної освіти», подану на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 – Професійна освіта.Шехавцова, С. О.
2022Рецензія доктора педагогічних наук, професора ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Шехавцової Світлани Олександрівни на дисертаційну роботу Ісаєва Магомеда Ахмедовича на тему: «Управління якістю підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю в університетах», подану на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.Шехавцова, С. О.
2018Соціокультурні технології викладання іноземних мовШехавцова, С. О.
Apr-2018СПЕЦИФІКА ВІДОБРАЖЕННЯ САТИРИ У ТВОРІ „ДВАНАДЦЯТЬ СТІЛЬЦІВ” В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВАХШехавцова, С. О.
2014Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університетуШехавцова, С. О.
2016Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнівШехавцова, С. О.; Вєрємєєва, М. В.
2015Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовкиШехавцова, С. О.
2016Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освітиШехавцова, С. О.
2016Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освітиШехавцова, С. О.
2016Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освітиШехавцова, С. О.
2012Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистеміШехавцова, С. О.
2012Теоретичні основи формування суб’єктності студента університету з позицій педагогічної акмеологіїШехавцова, С. О.
2017Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовкиШехавцова, С. О.
2017Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовкиШехавцова, С. О.
2013Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесуШехавцова, С. О.