Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7492
Title: Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: майбутні учителі
дистанційна освіта
інтерактивні технології
професійна підготовка
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності.
Description: Шехавцова С.О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 235-243.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7492
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf281.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.