Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7492
Title: | Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти |
Authors: | Шехавцова, С. О. |
Keywords: | майбутні учителі дистанційна освіта інтерактивні технології професійна підготовка |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності. |
Description: | Шехавцова С.О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 235-243. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7492 |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.