Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2609
Title: Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів
Authors: Шехавцова, С. О.
Вєрємєєва, М. В.
Keywords: суб'єкт
суб'єктивність
освітній процес
навчальна діяльність
дослідницька діяльність
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Стаття присвячена одному з важливих умов організації навчально-дослідницької діяльності учня – суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі «педагог-учень» у цілісному освітньому процесі. Охарактеризовано формування учня як суб’єкта навчально-дослідницької діяльності. Розкрита сутність суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і учня в основі гуманізації освіти. Розглянуто характерні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-дослідницької діяльності. Проаналізовано основну мету суб’єкт-суб’єктної взаємодії, тобто розвиток особистості учня, який виступає головною цінністю освітнього процесу.
Description: Шехавцова С. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідницької діяльності учнів / С. О. Шехавцова, М. В. Вєрємєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - С. 212-219.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2609
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veremeeva.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.