Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2609
Title: | Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів |
Authors: | Шехавцова, С. О. Вєрємєєва, М. В. |
Keywords: | суб'єкт суб'єктивність освітній процес навчальна діяльність дослідницька діяльність |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Стаття присвячена одному з важливих умов організації навчально-дослідницької діяльності учня – суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі «педагог-учень» у цілісному освітньому процесі. Охарактеризовано формування учня як суб’єкта навчально-дослідницької діяльності. Розкрита сутність суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і учня в основі гуманізації освіти. Розглянуто характерні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-дослідницької діяльності. Проаналізовано основну мету суб’єкт-суб’єктної взаємодії, тобто розвиток особистості учня, який виступає головною цінністю освітнього процесу. |
Description: | Шехавцова С. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідницької діяльності учнів / С. О. Шехавцова, М. В. Вєрємєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - С. 212-219. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2609 |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Veremeeva.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.