Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2392
Title: | Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі |
Authors: | Шехавцова, С. О. |
Keywords: | самоосвіта активність пізнавальна активність самостійність студенти |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”. |
Description: | Шехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2392 |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vlup_2012_15(3)__19.pdf | 147.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.