Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2392
Title: Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: самоосвіта
активність
пізнавальна активність
самостійність
студенти
Issue Date: 2012
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”.
Description: Шехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2392
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vlup_2012_15(3)__19.pdf147.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.