Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1876
Title: Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки
Other Titles: Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: майбутні вчителі
самоосвіта
професійна підготовка
педагогічна взаємодія
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У дисертаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів та визначено категорійно-поняттєвий апарат дослідження, обґрунтовано теоретико-методологічні засади та концептуальні положення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Здійснено логіко-семантичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „суб’єктність майбутнього вчителя”, схарак-теризовано особливості фахової підготовки у вимірах можливостей фор-мування суб’єктності майбутніх учителів в університеті. Визначено сутність та структуру суб’єктності майбутніх учителів, особистісні детермінанти (суб’єктна активність, суб’єктний потенціал, суб’єктна позиція, суб’єктний досвід), критерії та рівні сформованості суб’єктності майбутніх учителів. Розроблено та обґрунтовано систему формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, відповідні педагогічні умови, що ґрунтуються на суб’єкт-суб’єктній педагогічній взаємодії, принципах самоосвіти та самовиховання. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої системи, орієнтованої на забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі фахової підготовки майбутніх учителів, поетапне формування суб’єктності майбутніх учителів, застосування сучасних освітніх технологій (інтерактивні, проектні, ігрові тощо технології; тренінги особистісних змін та ін.). Розроблено науково-методичне забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.
Description: Шехавцова С. О. Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук.ступ. док. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Світлана Олександрівна Шехавцова ; наук. керівник С. В. Савченко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 476 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1876
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shekhavtsova.pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.