Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2780
Title: Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: принципи
суб'єктність
студенти
професійна діяльність
педагогічна діяльність
Issue Date: 2014
Abstract: У статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті.
Description: Шехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2780
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Npdntu_pps_2014_1(1)__32.pdf263.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.