Видання присвячено проблемам теорії навчальної діяльності. Публікація містить як статті авторів системи розвивального навчання, так і результати дослідницької роботи колектива авторів Федерального університету Уберляндії. ...
Монографія розпочинає трилогію, спрямовану на дослідження та наукове поширення теоретичної та практичної роботи, яку безперебійно проводили понад 60 років радянські освітні системи Ельконіна – Давидова – Репкіна, Гальперіна ...
Чумак, О. О.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2017)
Посібник орієнтовано на оптимізацію теоретичної й практичної підготовки студентів психологічних і непсихологічних спеціальностей. Він складений відповідно до основних розділів навчального курсу „Загальна психологія”, ...
Федотова, Т. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2016)
Робота з дітьми із сімей вимушених переселенців ю одним з найскладніших та важливих завдань, які постають перед педагогами в сучасних умовах. Травматичний досвід може порушувати нормальний процес розвитку дитини. Головним ...
Гліченко, О. О.(ДЗ "Луганський національний університет", 2020-02)
У статті висвітлено сутність академічної прокрастинації як процесу відкладання виконання навчальних завдань здобувачами вищої освіти. психологічного явища. Визначені змістові аспекти розуміння явища різними авторами як ...
У статті розглядаються взаємообумовлені особливості функцій, цілей, змісту і способу передачі норм культури в розвивальному навчанні (далі РН). Ці компоненти в сукупності з особливостями учбової активності і взаємодії ...
Стаття присвячена дослідженню життєвих принципів сучасного
юнацтва. Автор розглядає життєві принципи як ціннісні судження, що
визначають поведінку та структурують життєвий простір людини. Основна
частина присвячена ...
Чумак, О. О.(Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2019)
Посібник орієнтовано на оптимізацію теоретичної й практичної підготовки студентів психологічних і непсихологічних спеціальностей. Він складений відповідно до основних розділів навчального курсу „Загальна психологія”, ...
Котєнєва, І. С.; Вовк, С. В.; Репкіна, Н. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2019)
Методичні вказівки розроблені з метою надання допомоги студентам спеціальності «Біологія та здоров’я людини» в проходженні педагогічних практик. Вони містять програму та завдання практик на 3-4 курсах, ...
Шевякова, І. П.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
Методичні рекомендації допоможуть оптимізувати теоретичну та практичну підготовку майбутніх спеціалістів – вихователей та педагогів у процесі самостійної роботи. Методичні рекомендації містять вступ, тематичні розділи з ...
У статті надано кратку інформацію щодо основних особливостей
системи розвивального навчання Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова: його меті,
особливостям змісту, методів навчання, організації навчальної активності ...
On a representative selection (N=2400) it was proven that by the end of studying at primary school the majority of students in conditions of massive school by the D. B. Elkonin – V. V. Davydov's developmental education ...
В статье рассмотрены основные определения понятий «гендерная идентичность», «физическое Я»; проанализированы имеющиеся в современной науке подходы к изучению данных феноменов. Обосновывается актуальность изучения особенностей ...
Товстуха, О. М.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2018)
У навчально-методичному посібнику представлено теоретикометодологічні
засади соціально-педагогічної профілактики соціального сирітства в
умовах загальноосвітньої установи; проаналізовано стан дослідження проблеми
соціального ...