Abstract:
У статті розглядаються взаємообумовлені особливості функцій, цілей, змісту і способу передачі норм культури в розвивальному навчанні (далі РН). Ці компоненти в сукупності з особливостями учбової активності і взаємодії учасників РН характеризують його як цілісну освітню систему, підпорядковану завданню розвитку учня як суб’єкта нерепродуктивної перетворювальної діяльності, а потім і творчої особистості. Основні положення описаної теоретичної моделі РН були покладені в основу його варіанту, розробленого і апробованого харківською дослідницькою групою і реалізованого у вигляді програм і підручників РН мові в 1 - 9 класах і математики в початковій школі.
Description:
Рєпкін, В.В. До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1. / В.В.Рєпкін, Н. В. Репкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія. - (64). - 75-79. - Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262