Abstract:
Стаття присвячена особливостям сторітелінгу як ефективному
інструменту організації навчального процесу у закладах вищої освіти.
Розглянуто функції, принципи, типи сторітелінгу. Наголошено, що
сторітелінг орієнтований на підвищення інтересу до навчального
предмету, персоналізацію навчання, врахування всіх типів
індивідуального стилю навчальної діяльності. Використання сторітелінгу
сприяє кращому засвоєнню матеріалу і підвищенню успішності
здобувачів освіти. В результаті використання цієї технології
підвищується рівень «мультимодальної» грамотності, яку пов’язують з
такими видами діяльності як читання, візуальне сприйняття, розуміння,
реагування, генерування цифрових і мультимедійних текстів. Розглянуто
можливості застосування сторітелінгу під час викладання в закладах
вищої освіти дисциплін педагогічного циклу.
Description:
Швирка В. М. Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін / В. М. Швирка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 202-208.