| dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | |
| dc.date.accessioned | 2022-12-02T07:40:59Z | |
| dc.date.available | 2022-12-02T07:40:59Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.3.091.3 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9275 | |
| dc.description | Ларіонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 172-181. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на основі сутнісних характеристик практики «ранкова зустріч», психолого-педагогічних особливостей молодших школярів та особливостей їхнього соціального розвитку в сучасних соціокультурних умова і в умовах нової соціальної ситуації – початку шкільного життя обґрунтовано актуальність ранкових зустрічей. Авторкою також обґрунтовано систему функцій ранкової зустрічі: формування життєвого оптимізму; здоров’язбережувальну; адаптації до шкільного життя; позитивного сприйняття нового соціального статусу/ролі; формування інтересу до змісту навчальної діяльності; набуття соціальної ідентичності з класним колективом; соціально психологічної адаптації; розвитку системи комунікативних умінь; формування емоційного інтелекту; формування соціального інтелекту; діагностувальну. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | ранкова зустріч | uk_UA |
| dc.subject | початкова школа | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.subject | функції | uk_UA |
| dc.title | Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |