Abstract:
У статті на основі сутнісних характеристик практики «ранкова
зустріч», психолого-педагогічних особливостей молодших школярів та
особливостей їхнього соціального розвитку в сучасних соціокультурних
умова і в умовах нової соціальної ситуації – початку шкільного життя
обґрунтовано актуальність ранкових зустрічей.
Авторкою також обґрунтовано систему функцій ранкової зустрічі:
формування життєвого оптимізму; здоров’язбережувальну; адаптації до
шкільного життя; позитивного сприйняття нового соціального
статусу/ролі; формування інтересу до змісту навчальної діяльності;
набуття соціальної ідентичності з класним колективом; соціально психологічної адаптації; розвитку системи комунікативних умінь;
формування емоційного інтелекту; формування соціального інтелекту;
діагностувальну.
Description:
Ларіонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 172-181.