Abstract:
Стаття присвячена проблемі використання змішаного навчання як
сучасної педагогічної технології в умовах COVID-19. Змішане навчання
розглядається як цілеспрямований процес взаємодії суб’єктів навчання, в
якому поєднані традиційна та дистанційна моделі навчання, який
відбувається в аудиторії та поза її межами, у синхронному та
асинхронному режимах, базується на широкому використанні ІКТ
(О. Коротун). В статті окреслені переваги та недоліки змішаного
навчання. Розглянуто функції і принципи змішаного навчання.
Перераховані методи і засоби організації навчання за цією технологією.
Опит впровадження змішаного навчання в освітній процес закладів
вищої медичної освіти свідчить, що ця технологія має велику
перспективу не тільки в період пандемії та може використовуватись на
постійній основі.
Description:
Корнієць Н. Г. Змішане навчання як ефективна форма підготовки майбутніх лікарів в умовах COVID-19 / Н. Г. Корнієць, Ю. М. Слєпічко, С. В. Тертична-Телюк, Ю. А. Кравцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 58-65.