dc.contributor.author |
Ляшенко, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-27T20:52:58Z |
|
dc.date.available |
2022-11-27T20:52:58Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:005.336.2]:373.3.091.12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9271 |
|
dc.description |
Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / К. І. Ляшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 66-74. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Досліджуються методологічні підходи до формування інноваційної
компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема
компетентнісний, системний, діяльнісний та інноваційний. У ході
дослідження автор зазначає, що компетентнісний підхід передбачає
комплексне оволодіння знаннями і способами практичної діяльності, що
забезпечує успішну діяльність і сприяє самореалізації в сучасному
суспільстві фахівців. Було доведено актуальність поєднання і тісного
зв’язку наукових підходів: системного і компетентнісного, оскільки
характеризуючи системні ознаки формування компетентності фахівця,
слід брати до уваги той факт, що характеристики постійно змінюються
відповідно до подій, які відбуваються в контексті професійної діяльності
педагога. Підсумовано, що індивідуально-креативний підхід сприяє
формуванню інноваційності та передбачає здійснення індивідуальної й
унікальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів, яка
реалізується через створенням креативної продукції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інноваційність |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
системний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуально-креативний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |