Abstract:
Досліджуються методологічні підходи до формування інноваційної
компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема
компетентнісний, системний, діяльнісний та інноваційний. У ході
дослідження автор зазначає, що компетентнісний підхід передбачає
комплексне оволодіння знаннями і способами практичної діяльності, що
забезпечує успішну діяльність і сприяє самореалізації в сучасному
суспільстві фахівців. Було доведено актуальність поєднання і тісного
зв’язку наукових підходів: системного і компетентнісного, оскільки
характеризуючи системні ознаки формування компетентності фахівця,
слід брати до уваги той факт, що характеристики постійно змінюються
відповідно до подій, які відбуваються в контексті професійної діяльності
педагога. Підсумовано, що індивідуально-креативний підхід сприяє
формуванню інноваційності та передбачає здійснення індивідуальної й
унікальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів, яка
реалізується через створенням креативної продукції.
Description:
Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / К. І. Ляшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 66-74.