dc.contributor.author |
Шмирко, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Коробко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Троян, Ю. І. |
|
dc.contributor.author |
Якімцов, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-27T20:10:09Z |
|
dc.date.available |
2022-11-27T20:10:09Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 331.45 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9264 |
|
dc.description |
Шмирко В. І.Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки
майбутніх фахівців / В. І. Шмирко, О. В. Коробко, Ю. І. Троян, Ю. В. Якімцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 141-149. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена підвищенню якості навчання з питань безпеки та
охорони праці в умовах загальнонаціонального карантину та
дистанційного навчання. Зазначено, що отримати сталий результат
навчання можливо тільки при урахуванні психофізіологічних
характеристик студента, його вад характеру та стереотипу поведінки в
звичайних та екстремальних умовах. Запропонована методика
проведення психологічного тестування та аналізу отриманих результатів.
Після проходження всіх запропонованих тестів викладач отримує психологічний портрет кожного окремого слухача і має можливість
скорегувати навчальний план та методичні підходи з метою забезпечення
максимального засвоєння теоретичного матеріалу і практичних навичок
у майбутніх фахівців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
психологія безпеки |
uk_UA |
dc.subject |
ризик |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація до успіху |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація до самозахисту |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний портрет |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки майбутніх фахівців |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |