| dc.contributor.author | Шмирко, В. І. | |
| dc.contributor.author | Коробко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Троян, Ю. І. | |
| dc.contributor.author | Якімцов, Ю. В. | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-27T20:10:09Z | |
| dc.date.available | 2022-11-27T20:10:09Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 331.45 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9264 | |
| dc.description | Шмирко В. І.Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки майбутніх фахівців / В. І. Шмирко, О. В. Коробко, Ю. І. Троян, Ю. В. Якімцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 141-149. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена підвищенню якості навчання з питань безпеки та охорони праці в умовах загальнонаціонального карантину та дистанційного навчання. Зазначено, що отримати сталий результат навчання можливо тільки при урахуванні психофізіологічних характеристик студента, його вад характеру та стереотипу поведінки в звичайних та екстремальних умовах. Запропонована методика проведення психологічного тестування та аналізу отриманих результатів. Після проходження всіх запропонованих тестів викладач отримує психологічний портрет кожного окремого слухача і має можливість скорегувати навчальний план та методичні підходи з метою забезпечення максимального засвоєння теоретичного матеріалу і практичних навичок у майбутніх фахівців. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | психологія безпеки | uk_UA |
| dc.subject | ризик | uk_UA |
| dc.subject | мотивація до успіху | uk_UA |
| dc.subject | мотивація до самозахисту | uk_UA |
| dc.subject | психологічний портрет | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки майбутніх фахівців | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |