Abstract:
Стаття присвячена підвищенню якості навчання з питань безпеки та
охорони праці в умовах загальнонаціонального карантину та
дистанційного навчання. Зазначено, що отримати сталий результат
навчання можливо тільки при урахуванні психофізіологічних
характеристик студента, його вад характеру та стереотипу поведінки в
звичайних та екстремальних умовах. Запропонована методика
проведення психологічного тестування та аналізу отриманих результатів.
Після проходження всіх запропонованих тестів викладач отримує психологічний портрет кожного окремого слухача і має можливість
скорегувати навчальний план та методичні підходи з метою забезпечення
максимального засвоєння теоретичного матеріалу і практичних навичок
у майбутніх фахівців.
Description:
Шмирко В. І.Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки
майбутніх фахівців / В. І. Шмирко, О. В. Коробко, Ю. І. Троян, Ю. В. Якімцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 141-149.