dc.contributor.author |
Бадер, С.О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T09:09:36Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T09:09:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.13+373.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8178 |
|
dc.description |
Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –197-203. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
освітні реформи |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна компетентність учителя початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
ключові компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
uk_UA |
dc.title |
Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |