Abstract:
У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства.
Description:
Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –197-203.