dc.contributor.author |
Баранюк, І.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T07:17:17Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T07:17:17Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147.091.32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8173 |
|
dc.description |
Баранюк І. Г. Казка як навчально-виховний інструмент у професійній підготовці вчителя початкової школи (На матеріалі наукової спадщини Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського) / І.Г.Баранюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 135-141. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у тому, щоб узагальнити, звести до цілісного концепту думки двох видатних вітчизняних педагогів Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського про казку як засіб педагогічного впливу. У статті наголошується, що володіння засобами художньої педагогіки є обов’язковою складовою професійної підготовки вчителя. Професіоналізм учителя початкової школи визначається його здатністю розуміти як педагогічний смисл казки, так і «секрети» її педагогічної впливовості. Власне знання цих «секретів» робить його володарем ситуації, визначає рівень оптимальності методичних прийомів, застосованих з метою глибшого осмислення учнями казки. Сухомлинський своєю педагогічною практикою довів, що складання дітьми казок є надзвичайно інтенсивним педагогічним засобом. Це - дитяча художня творчість, яка максимально мобілізує мисленнєву діяльність дитини, проймає її емоційністю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
Костянтин Ушинський |
uk_UA |
dc.subject |
Василь Сухомлинський |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний вплив казки |
uk_UA |
dc.subject |
художня педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм учителя |
uk_UA |
dc.title |
Казка як навчально-виховний інструмент у професійній підготовці вчителя початкової школи (На матеріалі наукової спадщини Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |