| dc.contributor.author | Баранюк, І.Г. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-31T07:17:17Z | |
| dc.date.available | 2021-05-31T07:17:17Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.147.091.32 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8173 | |
| dc.description | Баранюк І. Г. Казка як навчально-виховний інструмент у професійній підготовці вчителя початкової школи (На матеріалі наукової спадщини Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського) / І.Г.Баранюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 135-141. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Мета статті полягає у тому, щоб узагальнити, звести до цілісного концепту думки двох видатних вітчизняних педагогів Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського про казку як засіб педагогічного впливу. У статті наголошується, що володіння засобами художньої педагогіки є обов’язковою складовою професійної підготовки вчителя. Професіоналізм учителя початкової школи визначається його здатністю розуміти як педагогічний смисл казки, так і «секрети» її педагогічної впливовості. Власне знання цих «секретів» робить його володарем ситуації, визначає рівень оптимальності методичних прийомів, застосованих з метою глибшого осмислення учнями казки. Сухомлинський своєю педагогічною практикою довів, що складання дітьми казок є надзвичайно інтенсивним педагогічним засобом. Це - дитяча художня творчість, яка максимально мобілізує мисленнєву діяльність дитини, проймає її емоційністю. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | Костянтин Ушинський | uk_UA |
| dc.subject | Василь Сухомлинський | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний вплив казки | uk_UA |
| dc.subject | художня педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | початкова школа | uk_UA |
| dc.subject | професіоналізм учителя | uk_UA |
| dc.title | Казка як навчально-виховний інструмент у професійній підготовці вчителя початкової школи (На матеріалі наукової спадщини Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |