Abstract:
У статті розглядається консалтингова діяльність як один з механізмів вдосконалення освітнього процесу вищого навчального закладу, який в умовах інформаційно-глобалізаційних трансформацій сприяє оптимізації педагогічного процесу. Консалтинг розуміється як вид інтелектуальної діяльності, основне завдання якої полягає в аналізі, обгрунтуванні перспектив розвитку і використанні інновацій в певній сфері життєдіяльності. Діалектика педагогічного консалтингу в освіті виявляється у здійсненні послуг консалтингового характеру різним організаціям та групам населення, водночас педагогічні працівники освітньої сфери можуть бути споживачами консалтингу у галузі професійного зростання та особистісного розвитку.
Description:
Максимовська Н. О. Педагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільства / Н.О.Максимовська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.79-86.