dc.contributor.author |
Ларіонова, Н.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-27T11:39:15Z |
|
dc.date.available |
2021-05-27T11:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.13:37.034 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8156 |
|
dc.description |
Ларіонова Н. Б. Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –С.37-43. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини в єдності трьох компонентів. Когнітивний компонент - знання про сутнісні характеристики й закономірності сексуального розвитку, особливості завдань і ризики кожного етапу, засоби профілактики й мінімізації цих ризиків. Аксіологічний - ставлення до дитини як цінності, безумовне прийняття проявів дитячої сексуальності, розуміння сексуальної сфери як вважливої складової життєдіяльності особистості; усвідомлення цілі сексуального розвитку як формування сексуального здоров’я людини; стійке переконання щодо особливого місця й ролі сексуальної освіченості,розуміння стратегічного завдання сексуального виховання в підпорядкуванні вітальної потреби в задоволенні статевого потягу потребам більш високого порядку. Праксеологічний - уміння й навички, здібності, опановані засоби дій, необхідні для психолого-педагогічного супроводу сексуального розвитку дитини. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
підготовка педагогів |
uk_UA |
dc.subject |
сексуальне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
сексуальний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
сексуальна освіченість |
uk_UA |
dc.subject |
сексуальна культура |
uk_UA |
dc.title |
Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |