| dc.contributor.author | Ларіонова, Н.Б. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-27T11:39:15Z | |
| dc.date.available | 2021-05-27T11:39:15Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 371.13:37.034 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8156 | |
| dc.description | Ларіонова Н. Б. Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –С.37-43. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини в єдності трьох компонентів. Когнітивний компонент - знання про сутнісні характеристики й закономірності сексуального розвитку, особливості завдань і ризики кожного етапу, засоби профілактики й мінімізації цих ризиків. Аксіологічний - ставлення до дитини як цінності, безумовне прийняття проявів дитячої сексуальності, розуміння сексуальної сфери як вважливої складової життєдіяльності особистості; усвідомлення цілі сексуального розвитку як формування сексуального здоров’я людини; стійке переконання щодо особливого місця й ролі сексуальної освіченості,розуміння стратегічного завдання сексуального виховання в підпорядкуванні вітальної потреби в задоволенні статевого потягу потребам більш високого порядку. Праксеологічний - уміння й навички, здібності, опановані засоби дій, необхідні для психолого-педагогічного супроводу сексуального розвитку дитини. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | підготовка педагогів | uk_UA |
| dc.subject | сексуальне виховання | uk_UA |
| dc.subject | сексуальний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | сексуальна освіченість | uk_UA |
| dc.subject | сексуальна культура | uk_UA |
| dc.title | Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |