Abstract:
У статті обґрунтовано зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини в єдності трьох компонентів. Когнітивний компонент - знання про сутнісні характеристики й закономірності сексуального розвитку, особливості завдань і ризики кожного етапу, засоби профілактики й мінімізації цих ризиків. Аксіологічний - ставлення до дитини як цінності, безумовне прийняття проявів дитячої сексуальності, розуміння сексуальної сфери як вважливої складової життєдіяльності особистості; усвідомлення цілі сексуального розвитку як формування сексуального здоров’я людини; стійке переконання щодо особливого місця й ролі сексуальної освіченості,розуміння стратегічного завдання сексуального виховання в підпорядкуванні вітальної потреби в задоволенні статевого потягу потребам більш високого порядку. Праксеологічний - уміння й навички, здібності, опановані засоби дій, необхідні для психолого-педагогічного супроводу сексуального розвитку дитини.
Description:
Ларіонова Н. Б. Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –С.37-43.