| dc.contributor.author | Костючко, Т.М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-27T11:33:57Z | |
| dc.date.available | 2021-05-27T11:33:57Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378+37.013.42+371.71+371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8155 | |
| dc.description | Костюченко Т. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві / Т.М.Костюченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –30-36. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості змін в українському суспільстві, пов’язаних з процесами трансформації та модернізації в політичних, економічних, культурних та соціальних процесах. На основі аналізу транзитивності суспільства визначені пріоритетні стратегії організації фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів в компетентнісному вимірі. Як одну з головних професійних компетентностей виділено здоров’язбережувальну. Проаналізовані науково-практичні дослідження в соціально-педагогічній сфері діяльності. Розглянуті законодавчі акти України щодо питань збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. Виділені основні напрямки підготовки майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності, а саме створення універсальної сучасної педагогічної технології оздоровлення студентів, яка охоплювала б усі аспекти їхньої життєдіяльності і була спрямована на формування потреби в здоровому способі життя та здоров’язбережувальної компетентності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
| dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
| dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
| dc.subject | транзитивне суспільство | uk_UA |
| dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Формування здоров’язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |