dc.contributor.author |
Костючко, Т.М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-27T11:33:57Z |
|
dc.date.available |
2021-05-27T11:33:57Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378+37.013.42+371.71+371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8155 |
|
dc.description |
Костюченко Т. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві / Т.М.Костюченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –30-36. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості змін в українському суспільстві, пов’язаних з процесами трансформації та модернізації в політичних, економічних, культурних та соціальних процесах. На основі аналізу транзитивності суспільства визначені пріоритетні стратегії організації фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів в компетентнісному вимірі. Як одну з головних професійних компетентностей виділено здоров’язбережувальну. Проаналізовані науково-практичні дослідження в соціально-педагогічній сфері діяльності. Розглянуті законодавчі акти України щодо питань збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. Виділені основні напрямки підготовки майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності, а саме створення універсальної сучасної педагогічної технології оздоровлення студентів, яка охоплювала б усі аспекти їхньої життєдіяльності і була спрямована на формування потреби в здоровому способі життя та здоров’язбережувальної компетентності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
здоров’язбереження |
uk_UA |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
транзитивне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування здоров’язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |