Abstract:
У статті розкрито особливості змін в українському суспільстві, пов’язаних з процесами трансформації та модернізації в політичних, економічних, культурних та соціальних процесах. На основі аналізу транзитивності суспільства визначені пріоритетні стратегії організації фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів в компетентнісному вимірі. Як одну з головних професійних компетентностей виділено здоров’язбережувальну. Проаналізовані науково-практичні дослідження в соціально-педагогічній сфері діяльності. Розглянуті законодавчі акти України щодо питань збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. Виділені основні напрямки підготовки майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності, а саме створення універсальної сучасної педагогічної технології оздоровлення студентів, яка охоплювала б усі аспекти їхньої життєдіяльності і була спрямована на формування потреби в здоровому способі життя та здоров’язбережувальної компетентності.
Description:
Костюченко Т. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві / Т.М.Костюченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –30-36.