| dc.contributor.author | Омельяненко, С. В. | |
| dc.contributor.author | Доннік, М. С. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-02T13:41:53Z | |
| dc.date.available | 2021-03-02T13:41:53Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7482 | |
| dc.description | Омельяненко С. В. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів / С. В. Омельяненко, М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.190-198. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті презентовано досвід використання сучасних технологій навчання майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення соціальнопедагогічних дисциплін. Авторами розглянуто виробничі функції визначені Галузевим стандартом та подано досвід формування у студентів готовності до їх реалізації. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до реалізації комунікативної професійної функції здійснюється шляхом використання діалогових технологій навчання; гностичної функції – шляхом застосування технології формування критичного мислення на основі чотирьох фаз мисленнєвої діяльності; прогностичної, посередницької, охоронно-захисної, попереджувальнопрофілактичної, соціально-терапевтичної, корекційно-реабілітаційної професійних функцій – через метод проектів. Засобом діагностики готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності у досвіді авторів є портфель навчальних та творчих досягнень. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | технології навчання | uk_UA |
| dc.title | Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |