dc.contributor.author |
Омельяненко, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Доннік, М. С. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T13:41:53Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T13:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7482 |
|
dc.description |
Омельяненко С. В. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів / С. В. Омельяненко, М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.190-198. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті презентовано досвід використання сучасних технологій навчання майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення соціальнопедагогічних дисциплін. Авторами розглянуто виробничі функції визначені Галузевим стандартом та подано досвід формування у студентів готовності до їх реалізації. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до реалізації комунікативної професійної функції здійснюється шляхом використання діалогових технологій навчання; гностичної функції – шляхом застосування технології формування критичного мислення на основі чотирьох фаз мисленнєвої діяльності; прогностичної, посередницької, охоронно-захисної, попереджувальнопрофілактичної, соціально-терапевтичної, корекційно-реабілітаційної професійних функцій – через метод проектів. Засобом діагностики готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності у досвіді авторів є портфель навчальних та творчих досягнень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
майбутні педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
технології навчання |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |