Abstract:
У статті презентовано досвід використання сучасних технологій навчання майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення соціальнопедагогічних дисциплін. Авторами розглянуто виробничі функції визначені Галузевим стандартом та подано досвід формування у студентів готовності до їх реалізації. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до реалізації комунікативної професійної функції здійснюється шляхом використання діалогових технологій навчання; гностичної функції – шляхом застосування технології формування критичного мислення на основі чотирьох фаз мисленнєвої діяльності; прогностичної, посередницької, охоронно-захисної, попереджувальнопрофілактичної, соціально-терапевтичної, корекційно-реабілітаційної професійних функцій – через метод проектів. Засобом діагностики готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності у досвіді авторів є портфель навчальних та творчих досягнень.
Description:
Омельяненко С. В. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів / С. В. Омельяненко, М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.190-198.