Abstract:
У статті обґрунтовано доцільність використання портфоліо навчальних і творчих досягнень студентів як ефективного способу забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначено структуру навчального портфоліо студентів у процесі вивчення навчальної дисципліни «Декоративноприкладне мистецтво», яке об’єднує портфоліо-досягнень, проблемноорієнтоване та рефлексивне портфоліо. Виокремлено основні положення, які визначають роботу над портфоліо навчальних і творчих досягнень.
Description:
Гарбузенко Л. В. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва / Л. В. Гарбузенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 127-134.