dc.contributor.author |
Бадер, С.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-04T07:45:46Z |
|
dc.date.available |
2020-09-04T07:45:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5477 |
|
dc.description |
Бадер С.О. Технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О.Бадер // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.10-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та пошуку оптимальних технологій для оптимізації означеного процесу. Схарактеризовано аксіологічний потенціал технологій - навчального тренінгу, розвитку критичного мислення, роботи з медіатекстами, розв’язання моральних дилем, діалогічної взаємодії. Наведено приклади використання цих технологій у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів.
Визначено чинники ефективності відповідних технологій для формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: по-перше, означені технології легко використовувати в межах різних освітніх компонентів фахового спрямування; по-друге, кожна з них має інтерактивний характер, що дозволяє задіяти в обговоренні практично кожного студента; по- третє, технології дозволяють організувавти суб’єкт-суб’єктну взаємодію між учасниками освітнього процесу, що полегшує інтеракцію, сприяє створенню максимально комфортного середовища; по- четверте, методи, що вміщують ці технології, сприяють запуску механізму інтеріоризації цінностей у ціннісно-смислові орієнтації здобувачів освіти; по-п’яте, використані технології постають як комплекс органічно взаємопов’ язаних методів роботи та засобів взаємодії з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
освіта та педагогічні науки; |
|
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісно-смислові орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
технологія навчального тренінгу |
uk_UA |
dc.subject |
технологія розвитку критичного мислення |
uk_UA |
dc.subject |
технологія роботи з медіатекстами |
uk_UA |
dc.subject |
технологія розв’язання моральних дилем |
uk_UA |
dc.subject |
технологія діалогічної взаємодії |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |