| dc.contributor.author | Бадер, С.О. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-04T07:45:46Z | |
| dc.date.available | 2020-09-04T07:45:46Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5477 | |
| dc.description | Бадер С.О. Технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О.Бадер // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.10-18. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та пошуку оптимальних технологій для оптимізації означеного процесу. Схарактеризовано аксіологічний потенціал технологій - навчального тренінгу, розвитку критичного мислення, роботи з медіатекстами, розв’язання моральних дилем, діалогічної взаємодії. Наведено приклади використання цих технологій у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів. Визначено чинники ефективності відповідних технологій для формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: по-перше, означені технології легко використовувати в межах різних освітніх компонентів фахового спрямування; по-друге, кожна з них має інтерактивний характер, що дозволяє задіяти в обговоренні практично кожного студента; по- третє, технології дозволяють організувавти суб’єкт-суб’єктну взаємодію між учасниками освітнього процесу, що полегшує інтеракцію, сприяє створенню максимально комфортного середовища; по- четверте, методи, що вміщують ці технології, сприяють запуску механізму інтеріоризації цінностей у ціннісно-смислові орієнтації здобувачів освіти; по-п’яте, використані технології постають як комплекс органічно взаємопов’ язаних методів роботи та засобів взаємодії з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | освіта та педагогічні науки; | |
| dc.subject | цінності | uk_UA |
| dc.subject | ціннісно-смислові орієнтації | uk_UA |
| dc.subject | технологія навчального тренінгу | uk_UA |
| dc.subject | технологія розвитку критичного мислення | uk_UA |
| dc.subject | технологія роботи з медіатекстами | uk_UA |
| dc.subject | технологія розв’язання моральних дилем | uk_UA |
| dc.subject | технологія діалогічної взаємодії | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
| dc.title | Технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |