Abstract:
У статті розкрито сутнісні характеристики понять «педагогічна технологія», «когнітивна технологія», «технологія контекстного навчання» та «технологія когнітивно-контекстного навчання». Проаналізовано існуючі класифікації когнітивних технологій та технологій контекстного навчання, на основі чого, виокремлено технології когнітивно-контекстного навчання, які є доцільними в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. Визначено сукупність знань про мас- медіа, якими мають оволодіти майбутні вихователів процесі використання технологій когнітивно-контекстного навчання в умовах закладів вищої освіти, через інтегроване включення їх в професійно- орієнтовані дисципліни навчального плану. Розкрито педагогічні можливості та шляхи реалізації технологій когнітивно-контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів.