Browsing 2020 by Subject "маркетинг"

Sort by: Order: Results:

  • Чеботарьов, В. А. (ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2020)
    Узагальнення подій, пов’язаних з виникненням і розповсюдженням пандемії COVID-19 (як і порівняльний аналіз реакції на неї влади різних типів суспільно-політичного устрою держав) і сучасними кардинальними змінами на світових ...
  • Бєлікова, О.Ю.; Бурцева, О.Є.; Хороших, В.В. (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
    У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На ...
  • Unknown author (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
    Редакційна колегія: Головний редактор Трушкіна Н. В., кандидат економічних наук Заступник головного редактора Чеботарьов В. А., доктор економічних наук, професор Відповідальний секретар Чеботарьова Н. М., ...
  • Unknown author (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
    Редакційна колегія: Головний редактор Трушкіна Н. В., кандидат економічних наук Заступник головного редактора Чеботарьов В. А., доктор економічних наук, професор Відповідальний секретар Чеботарьова Н. М., ...
  • Unknown author (ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
    Редакційна колегія: Головний редактор Трушкіна Н. В. Заступник головного редактора - Чеботарьов В. А. Відповідальний секретар - Чеботарьова Н. М. Члени колегії: Александров І. О., Булєєв І. П., Глінковська-Краузе Б., ...
  • Берсуцька, С. Я.; Козичева, Т. О. (ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2020)
    У статті досліджено стан органічного виробництва в світі та його розвиток в Україні. Визначено основні проблеми, що стимулюють розвиток органічного ринку, та шляхи їх подолання. Розглянуто класифікаційні ознаки органічної ...
  • Пілецька, С. Т.; Петровська, С. В. (ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка, 2020)
    Зазначено, що у період розгортання кризових процесів на підприємстві велика увага належить маркетинговим дослідженням як засобу діагностики ринкових можливостей і позицій підприємства, його сильних і слабких сторін, а також ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account