Abstract:
У статті представлено окремі результати міжнародного проекту
№ 21720008 «Компетенції викладачів вищої школи в добу змін». Подано
основні компетенції, які розкривають зміст і сутність більш широкого
поняття – соціально-комунікативна компетентність: комунікативно-
інтерактивна, соціокультурна, лідерська. Установлено, що реальний стан
сформованості зазначеної компетентності багато в чому відрізняється від
очікувань магістрантів, які більш високо оцінюють наступні компетенції:
інтерактивну взаємодію зі студентами; стримування негативних емоцій
та долання поганого настрою; уміння презентувати та відстоювати власні
ідеї, вести діалог та дискусію; надання студентам реальних можливостей
для розвитку самоврядування, підтримки молодіжної ініціативи.
Description:
Прошкін В.В. Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування / В.В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 239-247