Abstract:
Стаття присвячена розкриттю сутності мотиваційно-ціннісного компонента соціальної компетентності студента закладу вищої освіти. На основі аналізу наукової літератури визначено, що мотиваційно- ціннісний компонент соціальної компетентності студента закладу вищої освіти – це індивідуальна система якостей та цінностей особистості, що мотивує особистість до визначення власних ціннісних орієнтацій (інтелектуальних, моральних, поведінкових соціальних), вибору виду професійної діяльності, реалізації сукупності соціальних потреб, інтересів, ціннісних орієнтацій у процесі активної життєдіяльності в соціумі. До критеріїв визначення рівня сформованості мотиваційно- ціннісного компоненту віднесено: 1) цінність обраного виду професійної діяльності, 2) потреба в особистісній та професійній самореалізації,
3) активна соціальна позиція.
Description:
Назмієв А. О. Мотиваційно-ціннісний компонент соціальної компетентності студентів закладів вищої освіти / А.О. Назмієв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 219-227