Abstract:
У статті проаналізовано змістовно-структурні характеристики художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців у галузі дизайну та декоративно-ужиткового мистецтва. Автор розглядає досліджуване явище як професійну якість, яка представляє собою комплексну характеристику особистості майбутнього фахівця й яка складається з наступних компонентів: художньо-естетичні знання, уміння й досвід, що включають у собі: теоретичні знання й практичні вміння з основ малюнка, композиції, кольорознавства, технології художньої обробки матеріалів; досвід успішної практичної творчої діяльності зі створення виробів дизайну та декоративно-прикладного мистецтва; сформовану мотивацію до творчої художньо-естетичної діяльності й творчого зростання; розуміння загальної когнітивної складності картини світу; наявність здатності до сприйняття, розуміння й інтерпретації творів мистецтва; сформований естетичний смак; сформоване прагнення до естетичного перетворення навколишнього простору; здатність і готовність ділитися своєю художньо-естетичною творчістю із суспільством.
Description:
Лі Сяося Зміст та структура художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців у галузі дизайну та декоративно-ужиткового мистецтва / Сяося ЛІ // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 205-2018