Abstract:
У статті визначено зміст та структуру лінгвокультурної компетентності особистості у контексті формування цього явища в освітньому процесі ЗВО України та Китаю в умовах глобалізації. Автор розглядає лінгвокультурну компетентність майбутніх фахівців як інтегративну якість, яка відбиває готовність і здатність до взаєморозуміння й взаємодії із представниками іншого лінгвокультурного соціуму на основі оволодіння знаннями про іншу лінгвокультуру й соціонормативним комунікативним досвідом з метою їх реалізації в різних сферах професійної діяльності. Структура лінгвокультурної компетентності, на думку автора, як явище свідомості включає дві складові: інтракультурну компетентність – знання норм, правил і традицій власної лінгвокультурної спільності, і міжкультурну (або інтеркультурну) компетентність – знання загальних лінгвокультурних норм, правил і традицій іншої лінгвокультурної спільності.
Description:
Лі Вейхуа. Лінгвокультурна компетентність фахівця в умовах глобалізації як сучасна педагогічна проблема: зміст та структура поняття / Вейхуа Лі // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 193-204