dc.contributor.author |
Чорнобай, К. Г. |
|
dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T09:40:58Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T09:40:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4668 |
|
dc.description |
Чорнобай К.Г. Використання графічного способу розв’язання задач при формування практичної компетентності майбутніх учителів фізики / К.Г. Чорнобай, Л,І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 255-265 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізується проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики і, як її невід’ємної складової, компетентності з розв’язування задач. Акцентується увага на посиленні графічного методу дослідження у викладанні фізики у закладах середньої освіти. Згідно діючих навчальних програм викладачам на своїх уроках доводиться вдаватись до графічного способу для відображення залежностей величин, виведення формул, розв’язання задач та ін. Графічний спосіб розв’язання задач є обов’язковим при розв’язуванні певних типів задач з кінематики, молекулярної фізики та термодинаміки, електрики, коливань та хвиль тощо. На певних прикладах розв’язування задач показано, що цей спосіб має переваги над аналітичним способом розв’язання. З огляду на інформатизацію освіти та доступність розрахункових програм, таких як Excel, Gran1, MathCad, є необхідність сформувати та вдосконалити у студентів певні практичні уміння та навички використання цих програм при розв’язуванні задач графічним способом. Впровадження цієї методики на практичних заняттях зі шкільного курсу фізики дозволить сформувати у майбутніх фахівців інтегровану практичну компетентність з питань розв’язування задач. Це робить майбутнього фахівця більш досвідченим та готовим до виконання професійних обов’язків. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article analyzes the problem of formation of professional competence of future teachers of physics and, as its inseparable component, competence in solving problems. The emphasis is on strengthening the graphical method of research in the teaching of physics in institutions of secondary education. According to existing training programs to teachers in their classroom to resort to graphics mode to display dependencies values withdrawal formulas, solving problems and others. The graphical method for solving problems is obligatory in solving certain types of problems in kinematics, molecular physics and thermodynamics, electricity, oscillations and waves, and so on. On certain examples of problem solving, it has been shown that this method has advantages over the analytical method of solution. Considering the informatization of education and the availability of calculation programs, such as Excel, Gran1, MathCad, there is a need to form and improve students' specific practical skills and abilities to use these programs in solving problems in a graphical way. The introduction of this methodology in practical classes from a school course in physics will make it possible for future specialists to form an integrated practical competence in solving problems. This makes the future specialist more experienced and ready to perform his professional duties. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
практична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
розв’язування задач |
uk_UA |
dc.subject |
графічний спосіб |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.title |
Використання графічного способу розв’язання задач при формування практичної компетентності майбутніх учителів фізики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Using the graphical method of solving problems in the formation of practical competence of future physics teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |