Abstract:
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена системним управлінням якості ‒ нової парадигми управління у сфері дошкільної освіти; висуненням якості в низку пріоритетних завдань функціонування системи закладу дошкільної освіти. Тому мета статті полягає у визначенні актуальних проблем в управлінні якістю сучасної дошкільної освіти. Доведено, якість дошкільної освіти ‒ це характеристика освіти, що визначається сукупністю властивостей, які сприяють задоволенню освітніх потреб дитини і відповідають інтересам суспільства і держави. Встановлено, якість сучасної дошкільної освіти є основою у визначенні стратегії будь-якого ЗДО; реалізація якості можлива лише через конкретний покроковий план її досягнення, який охоплює: мету досягнення дошкільної освіти, завдання і методи, завдяки яким мету і завдання буде реалізовано.
Description:
Безбородих С.М. Управління якістю сучасної дошкільної освіти / С.М. Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.151-157