| dc.contributor.author | Крошка, С. А. | |
| dc.contributor.author | Борисенко, Л. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2016-07-20T19:50:15Z | |
| dc.date.available | 2016-07-20T19:50:15Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 37.014.12:376.(1+3):378.17 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/996 | |
| dc.description | Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298). - Частина ІІ. – С. 141 – 149. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті приділено увагу поняттям «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами». Акценовано увагу на міжнародних правових документах, законодавчо‐нормативних актах соціального спрямування для дітей з особливими потребами. Розставлені основні пріоритетти реалізації ідей інклюзивної освіти в Україні. Розкрито досвід роботи ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» з вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. Педагогічний коледж здійснює впевнені кроки щодо надання основ інклюзивного навчання студентам коледжу, вчителям загальноосвітніх шкіл, вихователям дошкільних закладів. Науково-методична робота педагогічного колективу спрямована на підвищення професійної компетентності педагогів, удосконалення навчального та соціально-гуманітарного процесів. Досвід діяльності педагогічного колективу узагальнено на різних рівнях. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | здоров'є | uk_UA |
| dc.subject | люди з обмеженими можливостями | uk_UA |
| dc.title | Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |