Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Крошка, С. А.
dc.contributor.author Борисенко, Л. Л.
dc.date.accessioned 2016-07-20T19:50:15Z
dc.date.available 2016-07-20T19:50:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 37.014.12:376.(1+3):378.17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/996
dc.description Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298). - Частина ІІ. – С. 141 – 149. uk_UA
dc.description.abstract У статті приділено увагу поняттям «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами». Акценовано увагу на міжнародних правових документах, законодавчо‐нормативних актах соціального спрямування для дітей з особливими потребами. Розставлені основні пріоритетти реалізації ідей інклюзивної освіти в Україні. Розкрито досвід роботи ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» з вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. Педагогічний коледж здійснює впевнені кроки щодо надання основ інклюзивного навчання студентам коледжу, вчителям загальноосвітніх шкіл, вихователям дошкільних закладів. Науково-методична робота педагогічного колективу спрямована на підвищення професійної компетентності педагогів, удосконалення навчального та соціально-гуманітарного процесів. Досвід діяльності педагогічного колективу узагальнено на різних рівнях. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject здоров'є uk_UA
dc.subject люди з обмеженими можливостями uk_UA
dc.title Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account