dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Борисенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-20T19:50:15Z |
|
dc.date.available |
2016-07-20T19:50:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
37.014.12:376.(1+3):378.17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/996 |
|
dc.description |
Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298). - Частина ІІ. – С. 141 – 149. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті приділено увагу поняттям «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами». Акценовано увагу на міжнародних правових документах, законодавчо‐нормативних актах соціального спрямування для дітей з особливими потребами. Розставлені основні пріоритетти реалізації ідей інклюзивної освіти в Україні. Розкрито досвід роботи ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» з вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. Педагогічний коледж здійснює впевнені кроки щодо надання основ інклюзивного навчання студентам коледжу, вчителям загальноосвітніх шкіл, вихователям дошкільних закладів. Науково-методична робота педагогічного колективу спрямована на підвищення професійної
компетентності педагогів, удосконалення навчального та соціально-гуманітарного процесів. Досвід діяльності педагогічного колективу узагальнено на різних рівнях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.title |
Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |