Abstract:
У статті приділено увагу поняттям «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами». Акценовано увагу на міжнародних правових документах, законодавчо‐нормативних актах соціального спрямування для дітей з особливими потребами. Розставлені основні пріоритетти реалізації ідей інклюзивної освіти в Україні. Розкрито досвід роботи ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» з вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами. Педагогічний коледж здійснює впевнені кроки щодо надання основ інклюзивного навчання студентам коледжу, вчителям загальноосвітніх шкіл, вихователям дошкільних закладів. Науково-методична робота педагогічного колективу спрямована на підвищення професійної
компетентності педагогів, удосконалення навчального та соціально-гуманітарного процесів. Досвід діяльності педагогічного колективу узагальнено на різних рівнях.
Description:
Основні підходи до вирішення проблем надання освіти учнівській молоді з особливими потребами / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298). - Частина ІІ. – С. 141 – 149.