dc.contributor.author |
Леонтьєва, І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-14T20:45:51Z |
|
dc.date.available |
2023-11-14T20:45:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:001.895 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-13-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9867 |
|
dc.description |
Леонтьєва І. В. ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборонити не можна використовувати / І. В. Леонтьєва // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 13-23. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти ChatGPT як технології
навчання у вищій школі здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Зроблено стислий теоретичний огляд актуальних англомовних та українськомовних
наукових праць з досліджуваної проблеми. Коротко схарактеризовано продуктивний досвід застосування зарубіжними дослідниками великих мовних моделей на
основі штучного інтелекту типу ChatGPT у роботі зі студентами, акцентовано увагу на їхніх висновках та рекомендаціях щодо можливих стратегій і методів роботи з чат-
ботами. Подано системний аналіз найбільш гострих проблем, пов’язаних з можливістю відкритого доступу студентської молоді до
подібних технологій. Аргументовано продемонстровано доцільність застосування чат-боту в практиці навчання студентів. Висвітлено результати емпіричного дослідження, проведеного за допомогою програмного забезпечення Google Forms, у цільовій аудиторії студентів Київського університету імені Бориса Грінченка, спрямованого на виявлення думки суб’єктів освітнього процесу щодо особливостей та ключових принципів роботи ChatGPT, доцільності використання чат-ботів та
штучного інтелекту в освітньому процесі. Репрезентовано приклади навчальних завдань на основі ChatGPT, дібрані з урахуванням відгуків студентів про доцільність
застосування такої технології в освітньому процесі. Окреслено необхідність подальшого дослідження готовності респондентів інших цільових груп до роботи з
ChatGPT і виявлення позитивних і негативних кореляцій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
ChatGPT |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
методи роботи з чат-ботами |
uk_UA |
dc.title |
ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборони- ти не можна використовувати |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |