| dc.contributor.author | Леонтьєва, І. В. | |
| dc.date.accessioned | 2023-11-14T20:45:51Z | |
| dc.date.available | 2023-11-14T20:45:51Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:001.895 | |
| dc.identifier.other | DOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-13-23 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9867 | |
| dc.description | Леонтьєва І. В. ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборонити не можна використовувати / І. В. Леонтьєва // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 13-23. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти ChatGPT як технології навчання у вищій школі здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Зроблено стислий теоретичний огляд актуальних англомовних та українськомовних наукових праць з досліджуваної проблеми. Коротко схарактеризовано продуктивний досвід застосування зарубіжними дослідниками великих мовних моделей на основі штучного інтелекту типу ChatGPT у роботі зі студентами, акцентовано увагу на їхніх висновках та рекомендаціях щодо можливих стратегій і методів роботи з чат- ботами. Подано системний аналіз найбільш гострих проблем, пов’язаних з можливістю відкритого доступу студентської молоді до подібних технологій. Аргументовано продемонстровано доцільність застосування чат-боту в практиці навчання студентів. Висвітлено результати емпіричного дослідження, проведеного за допомогою програмного забезпечення Google Forms, у цільовій аудиторії студентів Київського університету імені Бориса Грінченка, спрямованого на виявлення думки суб’єктів освітнього процесу щодо особливостей та ключових принципів роботи ChatGPT, доцільності використання чат-ботів та штучного інтелекту в освітньому процесі. Репрезентовано приклади навчальних завдань на основі ChatGPT, дібрані з урахуванням відгуків студентів про доцільність застосування такої технології в освітньому процесі. Окреслено необхідність подальшого дослідження готовності респондентів інших цільових груп до роботи з ChatGPT і виявлення позитивних і негативних кореляцій. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | ChatGPT | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
| dc.subject | вища освіта | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні технології навчання | uk_UA |
| dc.subject | методи роботи з чат-ботами | uk_UA |
| dc.title | ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: заборони- ти не можна використовувати | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |