| dc.contributor.author | Швець, Т. Е. | |
| dc.date.accessioned | 2023-11-14T20:35:55Z | |
| dc.date.available | 2023-11-14T20:35:55Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.091.31-059.1:159.923 | |
| dc.identifier.other | DOI: 10.12958/2227-2747-2023-1(182)-3-12 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9866 | |
| dc.description | Швець Т. Е. Модель розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти зарубіжних країн / Т. Е. Швець // Освіта та педагогічна наука. – 2023. - №1 (182), - С. 3-12. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано одну з ефективних педагогічних технологій у сфері реалізації принципу індивідуалізації – тьюторської технології, що зумовлено сучасною тенденцією розвитку освіти – її спрямованість на особистість людини. Визначено основні підходи до поняття тьюторинг в англомовних та польських джерелах, а також надано авторське розуміння цього поняття. Зроблено висновок про те, що розвивальний тьюторинг спирається на принцип індивідуалізації, спрямований на підтримку учнів у досягненні їх цілей у навчанні, утримання мотивації, допомогу в розпізнаванні своїх можливостей, здібностей та розвитку потенціалу. У статті представлено основні етапи тьюторської діяльності, а саме: орієнтовно-діагностичний; спільне визначення цілей, планування співпраці; реалізація плану; підбиття підсумків співпраці. Подано характерні риси та переваги впровадження розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти, а також охарактеризовані види діяльності тьютора та стратегії тьюторської діяльності. Наголошено, що основною умовою реалізації тьюторингу є налагодження діалогічних взаємин між тьютором і підопічним. Зазначено, що розвивальний тьюторинг сприяє особистісному зростанню учнів та розвитку їхніх м’яких навичок, що необхідні для свідомої та успішної життєдіяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | тьюторинг | uk_UA |
| dc.subject | розвивальний тьюторинг | uk_UA |
| dc.subject | тьютор | uk_UA |
| dc.subject | тьюторіал | uk_UA |
| dc.subject | зарубіжні країни | uk_UA |
| dc.subject | заклади середньої освіти | uk_UA |
| dc.subject | види тьюторської діяльності | uk_UA |
| dc.title | Модель розвивального тьюторингу в закладах середньої освіти зарубіжних країн | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |