dc.contributor.author |
Юрків, Я. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-20T23:57:34Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T23:57:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.015.3:159.922.76 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-187-195 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9778 |
|
dc.description |
Юрків Я. І. Суб’єкт-об’єктний компонент системи професійної підготовки майбутніх
соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями
населення / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.187-195. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті надано змістову характеристику суб’єкт-об’єктному компоненту системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. Суб’єкт-об’єктний компонент системи розглянуто як поєднання взаємозумовленої взаємодії суб’єкт-об’єктного характеру, в основу якої покладені узагальнені поняття «суб’єкт» та «об’єкт». Суб’єкт-об’єктний компонент відображає професійний портрет субʼєктів (науково-педагогічні працівники та різні стейкхолдери) та індивідуально-психологічні характеристики об’єктів (майбутні соціальні педагоги та соціальні працівники), стосунки
між якими будуються на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії та партнерства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
суб’єкт-об’єктний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні соціальні педагоги та соціальні працівники |
uk_UA |
dc.subject |
науково-педагогічні працівники |
uk_UA |
dc.subject |
стейкхолдери |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
вразливі категорії населення |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єкт-об’єктний компонент системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |