Abstract:
У статті надано змістову характеристику суб’єкт-об’єктному компоненту системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. Суб’єкт-об’єктний компонент системи розглянуто як поєднання взаємозумовленої взаємодії суб’єкт-об’єктного характеру, в основу якої покладені узагальнені поняття «суб’єкт» та «об’єкт». Суб’єкт-об’єктний компонент відображає професійний портрет субʼєктів (науково-педагогічні працівники та різні стейкхолдери) та індивідуально-психологічні характеристики об’єктів (майбутні соціальні педагоги та соціальні працівники), стосунки
між якими будуються на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії та партнерства.
Description:
Юрків Я. І. Суб’єкт-об’єктний компонент системи професійної підготовки майбутніх
соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями
населення / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.187-195.