Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Калініна, Т. С.
dc.contributor.author Яцинік, А. В.
dc.date.accessioned 2023-06-19T17:53:54Z
dc.date.available 2023-06-19T17:53:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 376.37
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-115-121
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9769
dc.description Калініна Т. С. Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами / Т. С. Калініна, А. В. Яцинік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.115-121. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлені питання формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Основний акцент зроблено на особливостях організації корекційної допомоги дітям із порушенням мовленнєвого розвитку, а саме загальним недорозвиненням мовлення. Увага приділена питанням організації освітньо-корекційного процесу з урахуванням типу провідної діяльності. Обґрунтовано необхідність використання ігрових методів і прийомів у роботі з дошкільниками на підставі типу провідної діяльності. Визначено важливість урахування особливостей провідної діяльності під час планування освітньої роботи з дітьми. Проаналізовано досвід науковців і практиків із цього питання та систематизовано його відповідно до вимог сьогодення. Охарактеризовано основні засади використання дидактичних ігор в організації освітньо-корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Зміст дидактичних ігор у реалізації завдань розумового виховання формує в дітей з особливими освітніми потребами правильне ставлення до явищ суспільного життя, природи, предметів навколишнього середовища, систематизує та поглиблює знання про Батьківщину, професії, трудову діяльність. Визначено закономірності використання дидактичних ігор, їх сучасну класифікацію та структуру, а також основні принципи побудови освітнього процесу дітей дошкільного віку з використанням дидактичних ігор. Надано практичні рекомендації щодо особливостей організації корекційної допомоги з урахуванням типу провідної діяльності дитини дошкільного віку та визначено методичні аспекти використання дидактичних ігор у сучасній системі освітньо-корекційного процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject провідна діяльність uk_UA
dc.subject ігрова діяльність uk_UA
dc.subject структура гри uk_UA
dc.subject дидактичні ігри uk_UA
dc.subject принципи побудови освітнього процесу uk_UA
dc.title Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account