Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору

Show simple item record

dc.contributor.author Шинкарьов, С. І.
dc.contributor.author Костенко, С. Ю.
dc.date.accessioned 2023-06-17T13:37:23Z
dc.date.available 2023-06-17T13:37:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 796.015:796.323
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-70-79
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9762
dc.description Шинкарьов С. І. Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору / С. І. Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.70-79. uk_UA
dc.description.abstract Виявлення чинників формування спортивної майстерності юних спортсменів необхідне для підвищення рівня підготовленості, удосконалення управління навчально-тренувальним процесом, прогнозування в галузі спорту, конкретизації завдань, вибору засобів, раціоналізації планування тренувального процесу. Аналіз літератури та практики свідчить про те, що відбір – це система організаційно-методичних заходів комплексного характеру, які включають педагогічні, соціологічні, психологічні та медико-біологічні дослідження, на основі яких виявляються задатки та здібності. Розроблення системи методів відбору перспективних спортсменів і прогнозування їхніх досягнень припускає знання вимог виду спорту, що включають наявність специфічних морфофункціональних особливостей, фізичні якості, координаційні здібності, функціональні особливості систем забезпечення й регулювання, а також психічні якості. Особливо вагоме значення має відбір не тільки тих майбутніх спортсменів, антропометричні та фізіологічні чи якісь інші показники яких підходять, а й спортсменів із задатками. За їх допомогою можна розв’язати проблеми підготовки спортивних резервів, без яких неможливий прогрес у спорті. Методика спортивного відбору на етапі початкової підготовки визначається головним завданням першого рівня відбору – допомогти дитині правильно вибрати вид спорту для занять і майбутнього вдосконалення. Ідеальний варіант вирішення проблеми відбору – це модельні характеристики за всіма аспектами фізичного розвитку й спортивно-педагогічної діяльності від новачків до висококваліфікованих спортсменів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject спортивний відбір uk_UA
dc.subject орієнтація uk_UA
dc.subject здібності uk_UA
dc.subject задатки uk_UA
dc.subject прогнозування uk_UA
dc.subject методика відбору uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account