Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх учителів-словесників

Show simple item record

dc.contributor.author Карлова, Н. М.
dc.contributor.author Лапко, О. А.
dc.date.accessioned 2023-06-15T17:35:13Z
dc.date.available 2023-06-15T17:35:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 37.091.3:811.161.2-051+378.011.3
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-44-51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9757
dc.description Карлова Н. М. Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх учителів-словесників / Н. М. Карлова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.44-51. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальним питанням організації позааудиторної роботи, що є одним із важливих чинників успішної реалізації освітньо-професійних програм підготовки фахівців у галузі мовно-літературної освіти. Мета розвідки полягає в узагальненні досвіду позааудиторної роботи, яку здійснюють на факультеті української філології та журналістики Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», зокрема досвіду проведення мовно-літературних тижнів. Передбачені проаналізованими формами позааудиторної роботи види діяльності здобувачів вищої освіти розглянуто в аспекті компетентнісного під- ходу до підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. У статті з’ясовано компетентнісний потенціал форм позааудиторної роботи, реалізовуваних у межах програм заходів «Тиждень української мови» та «Шевченківський тиждень». Розглянуто різні види діяльності, до яких здобувачі вищої освіти долучені і як учасники, і як організатори під час підготовки й проведення творчих конкурсів, науково-практичних конференцій, літературно-музичних композицій тощо. Окреслено значення цих видів діяльності для формування мовно-комунікативної, предметно-методичної, інформаційно-цифрової, оцінювально-аналітичної, проєктувальної, психологічної, організаційної та інших професійних компетентностей учителя української мови та літератури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject професійні компетентності вчителя-словесника uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject позааудиторна робота uk_UA
dc.subject мовно-літературний тиждень uk_UA
dc.title Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх учителів-словесників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account