Abstract:
Статтю присвячено актуальним питанням організації позааудиторної роботи, що є одним із важливих чинників успішної реалізації освітньо-професійних програм підготовки фахівців у галузі мовно-літературної освіти. Мета розвідки полягає в узагальненні досвіду позааудиторної роботи, яку здійснюють на факультеті української філології та журналістики Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», зокрема досвіду проведення мовно-літературних тижнів. Передбачені проаналізованими формами позааудиторної
роботи види діяльності здобувачів вищої освіти розглянуто в аспекті компетентнісного під-
ходу до підготовки майбутніх учителів української мови та літератури.
У статті з’ясовано компетентнісний потенціал форм позааудиторної роботи, реалізовуваних
у межах програм заходів «Тиждень української мови» та «Шевченківський тиждень». Розглянуто різні види діяльності, до яких здобувачі вищої освіти долучені і як учасники, і як організатори під час підготовки й проведення творчих конкурсів, науково-практичних конференцій, літературно-музичних композицій тощо. Окреслено значення цих видів діяльності для формування мовно-комунікативної, предметно-методичної, інформаційно-цифрової, оцінювально-аналітичної, проєктувальної, психологічної, організаційної та інших професійних компетентностей учителя української мови та літератури.
Description:
Карлова Н. М. Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх
учителів-словесників / Н. М. Карлова // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.44-51.