dc.contributor.author |
Клімашевська, Г. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-15T17:21:52Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T17:21:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.33-027.561:373.3]-026.15(045) |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-52-61 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9756 |
|
dc.description |
Клімашевська Г. Р. Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів / Г. Р. Клімашевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.52-61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у спеціально створених для неї умовах. Проаналізовано сучасні підходи до визначення готовності до креативної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Доведено, що готовність здобувачів вищої освіти до професійної діяльності є складним психологічним утворенням та результатом спеціальної професійної освіти, виховання й самовиховання, характеризується професійною спрямованістю особистості на отримання професійних знань і вмінь та налаштованістю на творчу навчально-виховну діяльність. Досліджено проблему готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів через розкриття її змісту та визначення структурних компонентів, за допомогою яких можна найбільш чітко дослідити сам процес і результат педагогічного впливу. Визначено, що сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів передбачає поступове освоєння особистістю власного внутрішнього світу, що стає засобом самопізнання й застосування отриманих знань і вмінь у подальшій професійній діяльності; забезпечує збільшення творчого потенціалу особистості, що дає можливість сформувати навички професійної діяльності; формує «спеціальну» креативність як здатність до творчості, яка пов’язана з професійною сферою діяльності. Визначено, що готовність до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів як інтегративне особистісне утворення полягає в єдності позитивної мотивації до творчого опанування професії вчителя (мотиваційний компонент), інтегрованої системи знань про сутність технологій креативної професійної діяльності вчителя (когнітивний компонент) та вмінь і навичок творчої навчально-виховної діяльності (діяльнісний компонент). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
креативна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній учитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
готовність до креативної професійної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |