| dc.contributor.author | Клімашевська, Г. Р. | |
| dc.date.accessioned | 2023-06-15T17:21:52Z | |
| dc.date.available | 2023-06-15T17:21:52Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.091.33-027.561:373.3]-026.15(045) | |
| dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-52-61 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9756 | |
| dc.description | Клімашевська Г. Р. Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів / Г. Р. Клімашевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.52-61. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у спеціально створених для неї умовах. Проаналізовано сучасні підходи до визначення готовності до креативної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Доведено, що готовність здобувачів вищої освіти до професійної діяльності є складним психологічним утворенням та результатом спеціальної професійної освіти, виховання й самовиховання, характеризується професійною спрямованістю особистості на отримання професійних знань і вмінь та налаштованістю на творчу навчально-виховну діяльність. Досліджено проблему готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів через розкриття її змісту та визначення структурних компонентів, за допомогою яких можна найбільш чітко дослідити сам процес і результат педагогічного впливу. Визначено, що сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів передбачає поступове освоєння особистістю власного внутрішнього світу, що стає засобом самопізнання й застосування отриманих знань і вмінь у подальшій професійній діяльності; забезпечує збільшення творчого потенціалу особистості, що дає можливість сформувати навички професійної діяльності; формує «спеціальну» креативність як здатність до творчості, яка пов’язана з професійною сферою діяльності. Визначено, що готовність до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів як інтегративне особистісне утворення полягає в єдності позитивної мотивації до творчого опанування професії вчителя (мотиваційний компонент), інтегрованої системи знань про сутність технологій креативної професійної діяльності вчителя (когнітивний компонент) та вмінь і навичок творчої навчально-виховної діяльності (діяльнісний компонент). | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | готовність | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | креативна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | майбутній учитель початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | готовність до креативної професійної діяльності | uk_UA |
| dc.title | Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |