Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів

Show simple item record

dc.contributor.author Клімашевська, Г. Р.
dc.date.accessioned 2023-06-15T17:21:52Z
dc.date.available 2023-06-15T17:21:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.091.33-027.561:373.3]-026.15(045)
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-52-61
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9756
dc.description Клімашевська Г. Р. Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів / Г. Р. Клімашевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.52-61. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у спеціально створених для неї умовах. Проаналізовано сучасні підходи до визначення готовності до креативної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Доведено, що готовність здобувачів вищої освіти до професійної діяльності є складним психологічним утворенням та результатом спеціальної професійної освіти, виховання й самовиховання, характеризується професійною спрямованістю особистості на отримання професійних знань і вмінь та налаштованістю на творчу навчально-виховну діяльність. Досліджено проблему готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів через розкриття її змісту та визначення структурних компонентів, за допомогою яких можна найбільш чітко дослідити сам процес і результат педагогічного впливу. Визначено, що сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів передбачає поступове освоєння особистістю власного внутрішнього світу, що стає засобом самопізнання й застосування отриманих знань і вмінь у подальшій професійній діяльності; забезпечує збільшення творчого потенціалу особистості, що дає можливість сформувати навички професійної діяльності; формує «спеціальну» креативність як здатність до творчості, яка пов’язана з професійною сферою діяльності. Визначено, що готовність до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів як інтегративне особистісне утворення полягає в єдності позитивної мотивації до творчого опанування професії вчителя (мотиваційний компонент), інтегрованої системи знань про сутність технологій креативної професійної діяльності вчителя (когнітивний компонент) та вмінь і навичок творчої навчально-виховної діяльності (діяльнісний компонент). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject креативна діяльність uk_UA
dc.subject майбутній учитель початкових класів uk_UA
dc.subject готовність до креативної професійної діяльності uk_UA
dc.title Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account