dc.contributor.author |
Шама, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-30T04:24:02Z |
|
dc.date.available |
2023-05-30T04:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.issn |
DOI: 10.12958/2227-2747-2022-3(181)-39-54 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:37.011.3-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9715 |
|
dc.description |
Шама І. П. Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів / І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 39-54. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено теоретико-методичні засади розробки та використання кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей
майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність кейс-технології у вищій освіті,
види педагогічних кейсів у контексті професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено сучасні наукові підходи до сутності кейс-тестингу як форми контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. З урахуванням положень компетентнісного підходу у вищій освіті, професійного стандарту розкрито сутнісні ознаки, складники професійних компетентностей сучасного вчителя, зокрема з урахуванням вимог кваліфікаційної категорії «спеціаліст».
Представлено особливості кейс-завдань як засобу оцінки сформованості
професійних компетентностей майбутніх учителів (компетентнісний, контекстний
характер, технологічність та ін.), етапи конструювання кейс-завдань (підготовчий,
пілотажний, експертний) з урахуванням виду педагогічного кейсу, особливостей
конкретної професійної компетентності, рівня загальної та професійної підготовки
майбутніх учителів. Наведено приклад кейс-завдання для оцінки сформованості
мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-технологія |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-тестинг |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-завдання |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.title |
Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |