dc.contributor.author |
Сєваст’янова, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Шама, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-19T11:14:52Z |
|
dc.date.available |
2023-04-19T11:14:52Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:37.011.3-051 |
|
dc.identifier.other |
DOI : 10.12958/2227-2747-2020-2(174)-45-57 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9650 |
|
dc.description |
Сєваст’янова О. А. Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Сєваст’янова, І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 45-57. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних
освітніх технологій для вирішення завдань формування професійних знань і
вмінь студентів педагогічних спеціальностей, джерела кейсів (первинні, вторинні).
Розкрито сутність та основні види педагогічних кейсів, які доцільно використовувати в процесі професійної підготовки майбутніх учителів.
Представлено особливості застосування тестування як одного з видів контролю навчальних досягнень студентів. Схарактеризовано сучасні підходи до використання кейс-технологій у процесі оцінки професійної компетентності фахівців різного профілю. Обґрунтовано доцільність використання кейс-тестингу як засобу контролю
навчальних досягнень майбутніх учителів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Визначено основні джерела для складання педагогічних кейс-тестів (педагогічна
ситуація, фрагмент наукового, художнього тексту, статистичні матеріали та ін.).
Наведено приклади кейс-тестів, що використовуються в процесі вивчення педагогічних дисциплін для студентів 2 і 3-х курсів у межах модулів «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності». Проаналізовано переваги та недоліки використання кейс-тестингу порівняно з традиційним тестуванням для визначення рівня та якості загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
контроль знань |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний кейс |
uk_UA |
dc.subject |
види педагогічних кейсів |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-тестинг |
uk_UA |
dc.title |
Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |