Abstract:
Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних
освітніх технологій для вирішення завдань формування професійних знань і
вмінь студентів педагогічних спеціальностей, джерела кейсів (первинні, вторинні).
Розкрито сутність та основні види педагогічних кейсів, які доцільно використовувати в процесі професійної підготовки майбутніх учителів.
Представлено особливості застосування тестування як одного з видів контролю навчальних досягнень студентів. Схарактеризовано сучасні підходи до використання кейс-технологій у процесі оцінки професійної компетентності фахівців різного профілю. Обґрунтовано доцільність використання кейс-тестингу як засобу контролю
навчальних досягнень майбутніх учителів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Визначено основні джерела для складання педагогічних кейс-тестів (педагогічна
ситуація, фрагмент наукового, художнього тексту, статистичні матеріали та ін.).
Наведено приклади кейс-тестів, що використовуються в процесі вивчення педагогічних дисциплін для студентів 2 і 3-х курсів у межах модулів «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності». Проаналізовано переваги та недоліки використання кейс-тестингу порівняно з традиційним тестуванням для визначення рівня та якості загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів.
Description:
Сєваст’янова О. А. Кейс-тестинг як засіб контролю в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Сєваст’янова, І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2020. - №2 (174), - С. 45-57.